Saitko meiltä postia?

InCredit Nordic Oy:n pankki- ja tilinumero, muistutus- ja perintälaskuilla:
Alisa Pankki: FI21 7140 1420 0296 97

Tärkeintä on reagoida nopeasti

Suomessa voimassa olevan perintälain mukaisesti perintätoimisto saa laskuttaa jokaisesta tekemästään perintätoimenpiteestä. Sinulle edullisin tapa on luonnollisesti maksaa velka heti pois. Älä turhaan odota eräpäivään, ettei suoritus jostain syystä unohdu uudelleen. Toimi heti. Muistathan käyttää viitettä, niin meidän ei tarvitse vaivata sinua uudelleen.

Jos et syystä tai toisesta voi maksaa velkaasi eräpäivään mennessä, niin olethan viipymättä yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@incredit.fi, tai vaihtoehtoisesti sähköisellä lomakkeella. Pyritään yhdessä löytämään sinulle sopiva takaisinmaksuaikataulu.

Jos perintäkirje on mielestäsi aiheeton, voit tehdä kirjallisen reklamaation oheisella lomakkeella. Toimitamme reklamaatiosi viipymättä laskussa mainitulle toimeksiantajalle jatkotoimenpiteitä varten. Mikäli kyseessä on ollut aiheeton lasku, keskeytämme perinnän, muussa tapauksessa perintä jatkuu viipymättä.

Mikäli et reagoi saamaasi laskuun eräpäivään mennessä joudumme jatkamaan perintätoimia. Tämä tarkoittaa sinulle huomattavia lisäkustannuksia. Mikäli jätät velka-asiasi kokonaan tai osittain hoitamatta, sinulle saattaa tulla häiriömerkintä luottotietoihin. Merkintä saattaa aiheuttaa vaikeuksia mm. asunnon, lainan ja työpaikan saamisessa. Lisätietoja häiriömerkinnästä Suomen Asiakastiedon sivuilla.

Täytä hakemus
Hae palautusta